Home /

Office 365 integratie


Om de gegevens van Office 365 te optimaal benutten binnen jouw organisatie is het van belang dat Office 365 wordt gekoppeld aan jouw andere softwaresystemen. Hierdoor wordt het mogelijk om direct contacten, agenda afspraken en e-mails te synchroniseren tussen jouw eigen software en Office 365. We helpen je graag met de integratie. Zo bespaar jij in de toekomst tijd, fouten, geld en irritaties!

Office 365 Integratie Logo

Office 365 koppelen met je agenda

Bedrijven en scholen maken vaak gebruik van Office 365 en aparte rooster- of planningssoftware. Door deze software met de Office 365 agenda te verbinden, zijn de agenda-items meteen in de Office 365 agenda beschikbaar. Een praktijkvoorbeeld hiervan is een koppeling die Semso ontwikkelde voor het verbinden van de Office 365 agenda met Magister. De Magister agenda-items van ruim 850 docenten zijn naadloos verbonden met hun Office 365 agenda’s!

Jouw CRM-contacten direct in Office 365

Gebruik jij een CRM pakket om je relaties en contacten te registreren? Hoe ideaal is het wanneer deze contacten dan direct beschikbaar zijn in Office 365? Zo kun je bijvoorbeeld jouw contacten direct een mail sturen zonder het e-mailadres eerst op te zoeken. Daarnaast staan de telefoonnummers automatisch in je telefoon. Alle informatie van je contacten heb je altijd en overal up-to-date! Klinkt als muziek in de oren, toch?

Vlekkeloze e-mail koppeling met Office 365

Een koppeling met de mailbox van Office 365 biedt meer mogelijkheden ter versoepeling van je werkdag dan je denkt. Door mails van een mailbox automatisch uit te laten lezen, kunnen diverse taken en handelingen geautomatiseerd worden. Een goed voorbeeld is het inlezen van orders in een ERP- of boekhoudpakket. Een bijlage met orders van een specifieke afzender wordt uit de mailbox gehaald en automatisch als verkoopboeking in het boekhoudpakket geregistreerd. Een Office 365-integratie met jouw mail is daarnaast ideaal voor het automatisch verwerken van:

Documenten beheren met Office 365 integratie

Binnen Office 365 vallen ook OneDrive en Sharepoint. Dit zijn oplossingen voor het opslaan en beheren van je documenten. En wat denk je? Ook met deze pakketten valt een koppeling te maken! Door deze bijvoorbeeld met je boekhoudpakket te verbinden, worden pdf-facturen automatisch op de gewenste locatie binnen OneDrive of Sharepoint opgeslagen. Zo zijn jouw facturen veilig, vertrouwd, verbonden en altijd waar jij ze hebben wilt.

Een Office 365 integratie voor jou?

Er zijn veel mogelijkheden én voordelen voor het integreren van Office 365 met andere softwarepakketten! Ben je benieuwd hoe wij jouw werkdag soepeler kunnen laten verlopen? Neem gerust contact met ons op!

Als je geïnteresseerd bent in een Office 365 integratie, wil je misschien ook eens kijken naar de mogelijkheden omtrent een Magister koppeling. Misschien zoek je wel helemaal wat anders en is een Exact Online koppeling meer jouw pakkie an!


Stel ons vrijblijvend je vraag

Alle velden zijn verplicht

© Copyright 2016-2018. Alle rechten voorbehouden.
Cookie melding

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Privacy Verklaring |Cookiepagina

Weigeren Accepteren